Gratis Google Ads Scan

Elke keer dat je via Google zoekt, staan betaalde advertenties bovenaan in de zoekresultaten. Misschien heb je een keer onbewust of zelfs bewust op een advertentie geklikt. Ze zijn te herkennen aan de afkorting ‘adv.’ voor de kop. Search Engine Advertising (SEA) is door de hoge positie in Google een handige manier om op de korte termijn meer bezoekers naar jouw website te leiden. De kans is dan aanwezig dat zij een aankoop of aanvraag bij jouw bedrijf doen.

Wie weet heb je daarom al een Google Ads campagne lopen, maar zijn de resultaten nog niet naar wens. De bezoekers klikken wel op de advertenties, maar zij voeren geen acties uit op jouw website. Of de kosten die je betaalt voor de campagnes zijn hoger dan de opbrengsten. Logisch dat je dan inzicht wilt hebben in waar de knelpunten zitten. Daarom bieden wij een gratis Google Ads scan aan. Maar wat houdt dat in?

Onze Google Ads Scan

Met onze Google Ads scan beoordelen wij jouw campagne op een aantal verschillende punten. Op die manier onderzoeken wij hoe jij Google Ads effectiever voor jouw bedrijf kan inzetten. Om de kansen in kaart te brengen, kijken wij onder andere naar de campagnestructuur en gebruikte zoekwoorden. Een goede campagnestructuur is de basis voor een succesvol Ads account. Relevante zoekwoorden zijn op hun beurt weer de basis voor jouw online vindbaarheid. Ook analyseren wij of de conversies op je website wel goed worden bijgehouden. Wanneer bezoekers een actie die van waarde is voor jouw bedrijf voltooien, noemen wij dat een conversie. Een voorbeeld hiervan is het doen van een aankoop, of het inschrijven voor een nieuwsbrief. Het bijhouden van conversies geeft je inzicht in het rendement van je investering en de kans om op tijd een campagne bij te sturen.

Gratis Google Ads Scan

Benieuwd naar hoe jij meer uit jouw Ads campagnes kan halen? Laat hieronder je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Vervolgens voeren wij vrijblijvend de gratis Google Ads scan uit. De resultaten van het onderzoek zetten wij in een adviesrapport waarin duidelijk staat omschreven hoe je SEA effectiever in kan zetten.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.