Hulp bij SEA en Adwords campagnes

Waarom SEA en Google Adwords?

Wanneer u adverteert in bepaalde zoekmachines, maakt u gebruik van SEA (Search Engine Advertising). In Nederland is Google met 95% de meest gebruikte zoekmachine. Door dit grote marktaandeel van Google, is het voor de hand liggend om te adverteren met Adwords. Met het gebruik van Google Adwords, heeft u de mogelijkheid om te adverteren op een bepaald zoekwoord, regio of netwerk. Door middel van deze advertenties kunt u gemakkelijk uw uiteindelijke doelgroep bereiken en zult u hoger in Google eindigen. Het gebruik hiervan neemt dan ook veel voordelen met zich mee:

Targeten van advertenties

Met het gebruik van Google Adwords heeft u de mogelijkheid om uw advertenties te koppelen aan gerelateerde zoekresultaten. Verder kunt u er ook voor kiezen om te adverteren op een specifieke regio of een bepaalde tijd.

U betaalt voor het resultaat

Bij het gebruik van Google Adwords bepaalt u hoeveel er maximaal te besteden is. U hebt de mogelijkheid om te bieden op een bepaald zoekwoord. Het bieden op een bepaald zoekwoord wordt ook wel Cost Per Click, beter bekend als CPC genoemd. Verder staat de CPC in combinatie met het aantal reacties op uw advertenties, waardoor u betaalt voor het uiteindelijke resultaat.

Meetbare resultaten

U heeft de mogelijkheid om het resultaat van uw SEA en Adwords campagnes te meten. Door de resultaten te meten kunt u eenvoudig campagnes wijzigen om zo nog meer resultaat te boeken.

Remarketing

Met betaald adverteren kunt u de aandacht trekken van huidige klanten. Door interesse te krijgen van uw huidige klanten, verhoogd u de kans op een heraankoop.

Weinig tijd

Verder kost het gebruik van Search Engine Advertising en Google Adwords weinig tijd. U kunt meteen aan de slag en het kost weinig tijd om te onderhouden.

 

Zoekt u hulp om een Search Engine Advertising campagne te starten of wilt u dit uitbesteden? U kunt vrijblijvend contact met ons opnemen.